پیک صبا

صبــا به لطفـــــ بگـــــو آن غزال رعنــــــا را ... کـــهـ ســـر بــهــ کـوه و بیـــابــــانـــ تـو داده ای مـــا را

پیک صبا

صبــا به لطفـــــ بگـــــو آن غزال رعنــــــا را ... کـــهـ ســـر بــهــ کـوه و بیـــابــــانـــ تـو داده ای مـــا را

پیک صبا
طبقه بندی موضوعی

علی بعد تو بی سپاه است (صوت)

سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ب.ظ

شهادت حضرت زهرا شعری از برادر محمد مهدی سیار و با صدای برادر میثم مطیعی

امروز روز شهادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیهاست. ضمن عرض تسلیت، شنیدن این صوت با صدای برادر میثم مطیعی و با شعری از برادرمحمدمهدی سیار را پیشنهاد می کنم. برای شنیدن فایل اینجا را کلیک کنید.

علی بعد تو بی سپاه است

خدایا چه تلخ است و سخت است
خداحافظی های امشب
شروع غریبی حیدر
شروع صبوری زینب
حسینت سوی قبر و تابوت
چنان خیره مانده نگاهش
که گودال قبر تو گویا
شده گودی قتله گاهش
خدا حافظ ای، قرار دلم
خدا حافظ ای، جان حیدر
خدا حافظ ای، همه حاصلم
خدا حافظ ای، یاس پرپر
آرام جانم الوداع، یار جوانم الوداع، ‏
یافاطمه یافاطمه جان

تمام سپاهم تو بودی
علی بعد تو بی سپاه است
من و صبر و خانه نشینی
علی بعد تو بی پناه است
دو چشمم پر از موج اشک و ‏
تمام نفس هایم آه است
تو رفتی و هم راز این دل
همین اشک و آه است و چاه است
شب من دگر، ندارد سحر
شده خانه ام، بیت الاحزان
من و صبر و غم
غم دم به دم
من و کودکان پریشان
آرام جانم الوداع، یار جوانم الوداع،
یافاطمه یافاطمه جان

شاعر: محمد مهدی سیار
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۴
پیک صبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی